Renovering slutförd på Hilton Garden Inn London Heathrow Airport
Programmet omfattade renovering av samtliga rum, reception, restaurang, bar, gym och tre nya möteslokaler.
Hilton Garden Inn London Heathrow Airport, som ägs och drivs av Pandox, har nyligen genomfört ett större renoveringsprogram.
Programmet omfattade renovering av alla rum, varav 159 uppgraderades till Deluxe King-rum. Det inkluderade också tre nya möteslokaler, vilket ger mötes- och konferensfaciliteterna om totalt tio rum. Ytterligare fokusområden inkluderade receptionen, restaurangen, baren och gymmet.
"Renoveringen började och slutade med våra gäster i åtanke för att se till att vi är gästernas favorithotell när de bor på Heathrow", säger Richard Lee, hotelldirektör. "Med dessa renoveringar kan vi erbjuda våra gäster ett prisvärt exklusivt hotell med oväntade bekvämligheter, vilka förbättrar erbjudandet kring ett flygplatshotell och som för kundupplevelsen till en annan nivå."
Hotellet var också det första i Storbritannien som fick "SafeGuard-label" från Bureau Veritas för sina förebyggande åtgärder kring covid-19.
Pandox förvärvade Hilton Garden Inn London Heathrow Airport 2017.